بهترین فصل برای تاتو و آرایش دائم

آنجه در این مقاله می خوانید.

آرایش دائم و تاتو ابرو یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. این روش‌ها با استفاده از رنگدانه‌های مخصوص به زیر پوست منتقل می‌شوند و ماندگاری بالایی دارند.

در آکادمی زیبایی ترانه الوندی، ما با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت، بهترین خدمات آرایش دائم و تاتو ابرو را به شما ارائه می‌دهیم.

بهترین فصل برای تاتو
بهترین فصل برای تاتو

بهترین فصل برای آرایش دائم و تاتو ابرو:

یکی از مهم‌ترین عواملی که در ماندگاری آرایش دائم و تاتو ابرو تأثیر دارد، فصل انجام آن است. در این مقاله به بررسی بهترین فصل برای انجام این روش‌ها در آکادمی زیبایی ترانه الوندی می‌پردازیم.

فصل‌های سرد:

بهترین فصل برای انجام آرایش دائم و تاتو ابرو، فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان است. در این فصل‌ها بدن عرق نمی‌کند و نور آفتاب به پوست آسیب نمی‌زند. به همین دلیل ماندگاری آرایش دائم و تاتو هم بیشتر خواهد شد.

فصل‌های گرم:

در فصل‌های گرم مانند بهار و تابستان، بدن عرق می‌کند و نور آفتاب به پوست آسیب می‌رساند. این عوامل می‌توانند باعث کمرنگ شدن و محو شدن آرایش دائم و تاتو شوند. بنابراین، اگر قصد دارید این روش‌ها را در فصل‌های گرم انجام دهید، باید مراقبت‌های بیشتری را انجام دهید.

مراقبت‌های لازم در فصل‌های گرم:

اگر قصد دارید آرایش دائم یا تاتو ابرو را در فصل‌های گرم انجام دهید، باید مراقبت‌های زیر را انجام دهید تا ماندگاری آن بیشتر شود:

  • از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از شستشوی زیاد پوست صورت خودداری کنید.
  • از خاراندن پوست صورت خودداری کنید.
  • از استفاده از محصولات آرایشی که حاوی الکل هستند، خودداری کنید.
مطلب مرتبط :   مدل ابرو دخترانه(اسپرت)

مراقبت‌های لازم بعد از انجام آرایش دائم و تاتو ابرو در آکادمی زیبایی ترانه الوندی:

بعد از انجام آرایش دائم و تاتو ابرو در آکادمی زیبایی ترانه الوندی، باید مراقبت‌های زیر را انجام دهید تا روند بهبودی و ماندگاری آن سریع‌تر شود:

  • در روزهای اول بعد از انجام آرایش دائم و تاتو، از شستشوی زیاد پوست صورت خودداری کنید.
  • از استفاده از محصولات آرایشی که حاوی الکل هستند، خودداری کنید.
  • از خاراندن پوست صورت خودداری کنید.
  • از پماد ضد التهاب و ضد عفونی کننده که توسط متخصص به شما توصیه شده است، استفاده کنید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، با متخصص خود تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری:

با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید ماندگاری آرایش دائم و تاتو ابرو خود را در آکادمی زیبایی ترانه الوندی افزایش دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ترانه الوندی

درباره ما

اولین مستر ‌ریمور رژوی

ترانه الوندی گرند مستر و اولین مستر ‌ریمور رژوی بهترین برند دارویی در لاین ریمور تاتو در ایران و خاورمیانه میباشد و همچنین مستر بین المللی در رشته ارایش دائم فیبروز اروپا و بایو تاچ امریکا میباشد و مربی بین المللی ارایش دائم با اموزش بیش از هزاران هنرجوی موفق در ایران و و کشورهای مختلف از جمله کانادا المان انگلیس عراق و …میباشد. بیش از ۱۷ سال است که در رشته ارایش دائم خدمات کامل از لاین ابرو چشم و لب و همچنین اسکالپ سر و‌مهمتر از همه سخت ترین لاین ریمور تاتو با موفقیت و رضایت کامل همه مشتری ها انجام داده اندو ایشان تنها کارشناس منتخب از طرف اداره صنعت و معدن تهران در این رشته میباشند. و ایشان علاوه بر سالن ارایش دائم از طرف فنی و حرفه ای تهران منتخب شده که به صورت حرفه ای این رشته را اموزش دهند. وبه خاطر زحمات فراوان در این رشته به سمت مدیر دپارتمان iran national microblade teamفدراسیون ارایشگری ایران انتخاب و معرفی شده اند. در این مرکز تمامی تکنیک ها و پترن های ابرو انجام و اموزش داده میشود خانم الوندی دارای سبک پترن نانو لیفت میباشند

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x